VKportal.NET

Izgladnjujte se svaki drugi dan da biste živjeli duže

Autor VKportal.NET - pon feb 20, 7:21 pm

Izgladnjujući sebe svaki drugi dan, živjet ćete duže, kažu naučnici. Grupa američkih naučnika tvrdi da ovakav režim prehrane može pomoći poticanju mozga na rad, kao i dobroj fizičkoj formi.

Američki nacionalni institut za starenje je saopćio da je njihovo istraživanje temeljeno na životinjama. Životinje kojima su davali hranu sa malo kalorija su živjele duže nego one koje su jele kaloričnu hranu.

Ovakav način prehrane je testiran i na ljudima, a rezultati pokazuju da štiti srce, krvni sistem i mozak, a preventivno djeluje i kada su u pitanju bolesti koje dolaze s godinama, poput Alzheimerove bolesti.

Naučnici su također pojasnili da su u jednoj grupi bili miševi koji su jeli svaki dan, dok su drugima davali hranu svaki drugi dan. Također, ona grupa kojoj je bila uskraćivana hrana je na dan kada je smjela jesti mogla konzumirati sve u neograničenim količinama.

Istraživači su analizirali mozak i jedne i druge grupe životinja, gdje se jasno vidjelo da je došlo do poboljšanja u njegovom radu kod onih koji su jeli svaki drugi dan.

Naučnici su još ranije utvrdili da unošenjem manje kalorija i hrane u organizam, možete sami sebe sačuvati od obolijevanja od raka, prenose američki mediji.

Napiši Komentar

NAPOMENA:

Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala VKportal.Net. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal VKportal.Net zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Kao čitalac također prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.


Read previous post:
USK: Do kraja sedmice novo poskupljenje goriva

Zavisno od zaliha, poskupljenje će uslijediti do kraja ove sedmice na većini benzinskih pumpi, potvrđeno je iz  Udruženja uvoznika nafte...

Close